PROJEKTAI

Projektinė veikla tai ne tik paskata įgyvendinti idėjas, projektai  padeda skatinti bendruomenės iniciatyvumą, diegti pokyčius, sukuria erdvę vaikų saviraiškai, individualumui atsiskleisti, užtikrina  partnerystės tinklo plėtrą su socialiniais partneriais.

LOPŠELYJE-DARŽELYJE ,,ŽILVITIS“ VYKDOMI :

„Motyvuotas ugdytojas–aktyvus ugdytinis“

Respublikinį projektą „Motyvuotas ugdytojas–aktyvus ugdytinis“ respublikinė ikimokyklinio ugdymo kūno kultūros pedagogų asociacija pradėjo vykdyti 2019 m. liepos mėn. Jis bendrai finansuojamas valstybės Sporto rėmimo fondo lėšomis, kurį administruoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija ir Švietimo mainų paramos fondas“. Projekto tikslas – tobulinti Lietuvos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų profesinę kvalifikaciją, suteikti žinių bei įgūdžių 1–7 metų vaikų fizinio ugdymo srityje, formuoti teigiamą požiūrį į fizinį aktyvumą bei didinti motyvaciją dirbti. Įgyvendinus projektą, kvalifikuoti ir motyvuoti pedagogai gebės tinkamai organizuoti vaikų fiziškai aktyvias veiklas, bei sudaryti sąlygas savaiminiam judėjimui.

„Sveikatiada“

Kad gyventume dar sveikiau ir smagiau – mūsų įstaiga dalyvauja didžiausiame Lietuvoje sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo skatinimo projekte „Sveikatiada“! Projekto pagrindinis tikslas – užauginti jaunąją kartą, kuri pati sugebėtų atlikti sprendimus sveikos mitybos ir gyvensenos klausimais. Maži ir dideli įgaus žinių ir įgūdžių apie subalansuotą mitybą, sporto naudą, dalyvaus viktorinose ir konkursuose sveikos gyvensenos temomis.

 

„Žaidimai moko“

Ilgalaikis prevencinis projektas.
Tikslas – specialiųjų užduočių ir žaidimų pagalba lavinti penkiamečių, šešiamečių erdvės, regimąjį suvokimą, tikslinti ir tobulinti smulkiuosius (riešo, rankų pirštų) judesius. Projektas vykdomas dviejuose ikimokyklinio ugdymo grupėse. Projektas padeda išvengti sunkumų rengiantis mokyklai, pade-da stimuliuoti vaikų pažinimo procesų raidą specialiomis užduotimis, integruojant jas į bet kokią vaikų veiklą. Gebėjimai toliau bus lavinami priešmokyklinio amžiaus grupėje.

Projektai eTwinning platformoje: Miklūs piršteliai – žodelių skrynelė“, „Kelionė į pasakų šalį“, „Mano draugas vanduo”

Tikslas: rengti pedagoginius projektus su užsienio šalių ikimokyklinėmis įstaigomis, skatinti naujoviškus bendradarbiavimo metodus, perduoti kokybiškus ugdymo metodus, įtvirtinti kalbų mokymąsi ir tarpkultūrinį dialogą, skatinti mokytojų profesinį tobulinimąsi, aktyvų dalyvavimą bendradarbiavimo projektuose. Dalijimasis gerąja darbo patirtimi eTwinning platformoje.  Tarpusavio bendradarbiavimas leis ir mokytojams ir vaikams gilinti žinias, vaiko kalbos lavinimo, ekologijos prevencijai. Sužinoti ir atrasti naujas metodines priemones, bei būdus taikant ugdymo procesą kaip įdomią ir malonią veiklą vaikui.

,, Žaiskime ir stiprėkime su kamuoliais“

Nuo šio rugsėjo pradžios įgyvendiname prevencinį projektą „Žaiskime ir stiprėkime su kamuoliais“. Projektas skirtas netaisyklingos vaikų laikysenos korekcijai. Projektas vykdomas 6 lopšelio-darželio grupėse. Mokytojams organizuojami įvadiniai mokymai ,, „Fizinio raštingumo ugdymas taikant terapinius kamuolius“.

 

,,Mes rūšiuojam“

 Nacionalinis aplinkosauginis projektas. Tikslas – mokyti visuomenę tinkamai rūšiuoti atliekas ir sukurti efektyvią atliekų tvarkymo sistemą. Projektą vykdo visa lopšelio-darželio bendruomenė.

„Pasakyk pasauliui labas“ (angl. „Say hello to the world“) 

Jau nuo 2016 m. dalyvaujame tarptautiniame projekte „Pasakyk pasauliui labas“ (angl. „Say hello to the world“). Pagrindinis projekto tikslas – skatinti vaikus būti draugiškais, padėti įveikti stereotipus ir išankstines nuostatas dėl įvairios socialinės aplinkos, skatinti pagarbą kitoms tautoms, kultūroms ir tradicijoms, susipažinti su tautų skirtumais, mokytis bendrauti nuotoliniu būdu, pasitelkiant „Skype“ programą.

 

PROGRAMOS

LOPŠELYJE-DARŽELYJE ,,ŽILVITIS“ INTEGRUOJAMOS PROGRAMOS:

„Kimochi“

,,Kimoči“ (japoniškai „kimochi“ reiškia „jausmas“) – tai ikimokyklinio ugdymo programa, kurios pagrindas yra socialinių ir emocinių kompetencijų lavinimas. „Kimoči“ programa skirta emociniam intelektui ugdyti, pozityviam elgesiui skatinti, vaiko charakteriui ir bendradarbiavimo įgūdžiams lavinti. Tai smagios, įtraukiančios, naujoviškos ir lengvai į bet kokią ugdymo programą integruojamos veiklos, padedančios vaikams įgyti 8 grupėse ikimokyklinio ugdymo grupėse vykdoma ,,Kimočį“ programa.

„Zipio draugai“

Programa „Zipio draugai“ moko vaikus, kaip įveikti kasdienius emocinius sunkumus: atstūmimą, vienatvę, patyčias ar priekabiavimą, sunkius pokyčius. Padeda suvokti ir skatina kalbėti apie savo jausmus, ieškoti būdų su tais jausmais susitvarkyti. Moko vaikus empatijos, susirasti draugų, kreiptis paramos ir ją priimti bei padėti aplinkiniams. Padeda ne tik nesileisti būti patyčių aukomis, bet ir patiems netapti priekabiautojais. Mūsų lopšelyje-darželyje programa vykdoma 2 ikimokyklinio ugdymo grupėse

 

LIONS QUEST ,,Laikas kartu”

 ,,Laikas kartu”-įrodymais grįsta programa, kuri padeda mokytojams kurti saugią mokymosi aplinką ir išmokyti vaikus įgūdžių, padedančių pasiekti sėkmę mokykloje ir gyvenime. Programa Laikas kartu orientuojasi į vaikų potencialą ir kreipia jų kūrybines galias taip, kad ateityje vaikai taptų gabūs, sveiki jauni žmonės, kurie turi pozityvius tikslus ir jaučia įsipareigojimus savo šeimai ir bendruomenei. Ši programa lopšelyje-darželyje vykdoma 2 priešmokyklinio ugdymo grupėse.

 

Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa“

 

Pienas vaikams” ir „Vaisių vartojimo skatinimo” programos

„Pienas vaikams” ir „Vaisių vartojimo skatinimas mokyklose”. Šių programų tikslas – mitybos kokybės gerinimas, pieno produktų, vaisių vartojimo skatinimas, sveikos mitybos įgūdžių ugdymas. Programos metu šalia kasdieninio meniu vaikams papildomai tiekiami pieno produktai: jogurtas, varškė, sūris ir vaisiai.

Close Menu